DISCLAIMER
Wij streven er naar om de informatie die op deze website staat zo volledig mogelijk en nauwkeurig te houden.

Olijfzeep Nederland is niet aansprakelijk voor het onjuiste gebruik en bewaren van onze producten.
Het advies voor het gebruik van de producten is puur informatief of gebaseerd op de ervaring van onze gebruikers en is niet bedoeld als medisch advies. Wij adviseren om bij ernstige huidklachten eerst contact op te nemen met een arts.

*Het gebruik van onze natuurproducten (aleppozepen met laurierolie) biedt geen garantie dat deze geen allergische reactie kan voortbrengen, daarom raden wij altijd aan om de producten uit te testen op een stukje huid welke gezond is.

* Omdat wij geen producenten zijn maar wilt u meer informatie hebben wat betreft de ingrediënten van onze producten dan kunt u contact opnemen met de producenten. U kunt ons een mailtje sturen om deze gegevens ( mailadres) op te vragen.

Olijfzeep Nederland behoudt zich het recht voor wijzigingen en correcties aan te brengen. Prijzen en voorwaarden zijn mogelijk aan verandering onderhevig.

VOORWAARDEN
*De prijzen voor al onze producten zijn in euro’s, inclusief btw en eventuele andere belastingen of heffingen en exclusief verzendkosten, tenzij anders vermeld of schriftelijk overeengekomen. Ook over de verzendkosten wordt 21% BTW berekend.

*Betaling dient te geschieden op (een van) de wijze(n) zoals aangegeven tijdens het bestelproces. Bij betaling per bank geldt als datum van betaling de datum van creditering op de bankrekening van Olijfzeep Nederland. Wij bieden verschillende betalingsmogelijkheden aan van Klarna of ophalen bij winkelier (dat zijn wij).

*Indien de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan, bent u gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden binnen tien (10) dagen na mededeling van de prijsverhoging door Olijfzeep Nederland.
*Onze webwinkel heeft een minimale besteding van tenminste € 9,95.* Op deze manier kunnen wij de verzendkosten laag houden van € 5,50.

*Olijfzeep Nederland streeft naar een leveringstermijn van maximaal twee tot vier (2 tot 4) werkdagen voor voorradige producten.
Levering door Olijfzeep Nederland vindt plaats uiterlijk binnen dertig (30) werkdagen na datum van betaling, tenzij met u schriftelijk/per e-mail een andere levertermijn is overeengekomen. Indien levering niet tijdig plaatsvindt, dan ontvangt u binnen veertien (14) werkdagen na plaatsing van de bestelling bericht en heeft u tot het moment van levering het recht de overeenkomst kosteloos te ontbinden door schriftelijk/e-mail een bericht te sturen aan Olijfzeep Nederland.

*Betalingen worden gedaan via Mollie, waarvan klarna ook een aantal betalingsmogelijkheden aanbied. Deze internetkassa biedt u verschillende mogelijkheden om te betalen, Ideal, achteraf betalen etc. Mocht u problemen ondervinden met de betaling dan verzoeken wij u om contact op te nemen met Mollie: https://www.mollie.com/nl/consumers
Om uw kredietwaardigheid te checken verzoekt Mollie om in te loggen (account aanmaken).

*Voor onze bestellingen gelden de Postnl. posttarieven en verzendinformatie, tenzij anders wordt vermeldt.
Mocht het zo zijn dat een product is zoekgeraakt of iets dergelijks, neemt u dan contact op met PostNl. Komt u er niet uit, neem contact met ons op dan kijken wij wat wij nog kunnen doen.
Omdat de bezorgdienst geen notitie meer achterlaat wanneer u niet thuis bent bij levering, kunt u uw pakje volgen via de track& trace code die wij via mail aan u toesturen.

*Olijfzeep Nederland behoudt hierbij het recht om in de tussentijd de tarieven te veranderen.
Voor buitenlandse betalingen gelden de Postnl posttarieven.

*Olijfzeep Nederland probeert de producten zo zorgvuldig mogelijk in te pakken en is daarom niet aansprakelijk voor eventuele schade aan de producten tijdens het transport. Voor wat de bezorging betreft, hebben wij geen verdere invloed meer op de bezorging van uw bestelling en zijn wij geheel afhankelijk van de leveringen en diensten van de postvervoerder, in dit geval PostNl!
Bent u niet thuis en wilt u niet dat uw pakket bij de buren geleverd wordt, dan kunt u een dit laten weten door bij `opmerkingen` dit aan te geven. Bij bezorging thuis laat dan een notitie achter voor de postbezorger waar hij/zij het pakket kan neerzetten, hierin kunnen wij niet in voorzien.

*Bestellingen boven de € 40,00 worden geen verzendkosten berekend. Voor onze Belgische klanten geldt een bedrag van € 65,00 verzendkosten vrij.
LET OP, wanneer u gebruik maakt van een kortingsactie met een couponcode bijvoorbeeld, dan is dit van invloed op uw subtotaal. Dus zorgt u er dan voor dat het subtotaal meer is dan € 40,00 en hanteer uw kortingscode zodat u alsnog geen verzendkosten hoeft te betalen

*De levertijd bedraagt twee (2) tot drie (3) werkdagen na ontvangst van uw betaling.
Olijfzeep Nederland stelt zich niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens het transport van de bestelde goederen.

*Indien de bestelde producten niet aan uw verwachtingen voldoen, heeft u het recht om de artikelen binnen veertien (14) dagen te annuleren zonder opgaaf van reden (herroepingsrecht) en heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om te retourneren. Dit geldt alleen wanneer de producten niet gebruikt of uitgepakt zijn. Het bedrag ( bedrag van product) wordt, na het annuleren dan in zijn geheel terugbetaald. Tenzij u maar één product heeft besteld + verzendkosten heeft gemaakt, dan worden beide bedragen teruggestort via betalingssysteem Mollie of via ons (nadat u aan ons uw bankgegevens hebt verstrekt,) op uw rekening!
U kunt gebruik maken van een formulier voor herroeping welke u kunt vinden onderaan de homepage, dit is niet verplicht.
Wij ontvangen bij annulering graag een mailtje met naam en het ordernummer.
Houdt u er alstublieft rekening mee dat bij het retour zenden van artikelen de verzendkosten van de desbetreffende postvervoerder gelden en deze verzendkosten voor rekening van de klant zijn.
Dit geldt ook voor het opnieuw opsturen van producten of uw bestelling mocht deze teruggestuurd zijn naar de webwinkel omdat de klant het niet heeft afgehaald bij een ophaaladres. De kosten voor het opnieuw opsturen van uw bestelling is voor de klant en hierbij gelden de tarieven van Postnl. Let op, een afhaal adres houd uw pakket een aantal dagen, wordt het niet opgehaald dan zal het teruggestuurd worden naar de afzender (Olijfzeep Nederland ).

*Wat het gewicht betreft van onze zepen, is het gewicht wat in de webwinkel aangegeven staat leidend en niet op de wikkel.
Soms kan het voorkomen dat een blok zeep lichter in gewicht is. Aleppozepen ondergaan een constante drogingsproces waardoor een exact aan te geven gewicht niet haalbaar maakt. Hoe langer het droogt des te lichter in gewicht de zepen worden.
Ca betekent ongeveer.

Word een pakket aangeleverd met daarin beschadigde producten of wordt uw pakket vermist? Dan verzoeken wij u binnen 48 uur contact met ons op te nemen. Er zal dan een afspraak met u worden gemaakt over het retourneren van de zending en uw producten zullen kosteloos door ons vervangen worden of bij vermissing zal er zonder meer een passende oplossing worden gevonden.
Let op, bij vermissing nemen wij een periode van 1 week in acht. Mocht uw pakket nog niet zijn geleverd binnen deze week ( deze week begint op de dag van verzenden), zullen wij proberen een passende oplossing te vinden.
Heeft Postnl aangegeven dat uw pakket wel geleverd is en wordt dit aangeven bij de informatie van de track &trace code is deze informatie voor ons leidend en kunnen wij hier niet van afwijken.
Neemt u zelf contact op met Postnl!
Let op: verzuimt u ons in te lichten m.b.t. vervoersschade of doet u dit te laat (binnen 48 uur) dan vervalt uw recht op garantie. Uiteraard verzoeken wij u de Algemene Voorwaarden van de postvervoerder ook zelf zorgvuldig in acht te nemen.

Klachtenregeling
1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
5. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer (Olijfzeep Nederland). Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
6. Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
7. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.
Lees ondernemer= Olijfzeep Nederland

- Producten die geopend of gebruikt zijn worden NIET teruggenomen.

Alleen wanneer de teruggestuurde producten voldoen aan deze voorwaarden (binnen de extra 14 dagen, lees: de dag van levering), wordt het aankoopbedrag van product, mocht dit onderdeel zijn van een bestelling, teruggestort via betalingssysteem KLARNA!

*Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze website en dragen er zorg voor dat alle persoonlijke informatie vertrouwelijk wordt gehandeld. Wij houden ons hierbij strikt aan de wettelijke voorschriften met betrekking tot de bescherming van de persoonsgegevens en worden niet verstrekt aan derden( behalve voor het versturen van de verzendlabels en het betalingssysteem KLARNA waar men een account moet aanmaken. zie ook onze privacy policy). De persoonlijke gegevens worden uitsluitend gebruikt voor onze eigen administratie. Lees ook onze private policy.

De acties die wij voor onze webwinkel hebben zien wij als kleine verassingen en worden daarom ook niet vooraf aangekondigd. Dus mocht u een bestelling geplaatst hebben een dag voor een actie dan kunt u geen aanspraak maken op deze actie.

*Kleuren kunnen afwijken van de getoonde foto’s.

* Wij zijn geen groothandel.




Olijfzeep Nederland
Ds. Hollandstraat 34
3882 DB Putten


Kvk nummer: 39090543
ING-bank: 1034181, te Putten
IBAN: NL73INGB0001034181
BIC: INGBNL2A



(Download de Algemene voorwaarden en een bestelling plaatsen met betalingsverplichting als PDF bestand.)
© 2010 - 2024 www.olijfoliezeep.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel